marți, 14 mai 2013

Vanatoarea de tigri



Doi croitori lucrau in aceeasi camera si din cand in cand intrerupeau tacerea povestindu-si una-alta.
Intr-o zi unul din ei il intreba pe celalalt:
-Ai fost in concediu anul asta?
-Nu, zise el.
- Eu am fost in 1964 ultima data.
- Unde ai fost tu in concediu in 1964? Se mira celalalt, stiind foarte bine ca nu fusese nicaieri, niciodata.
- In 1964 am fost in India, la vanatoare de tigri! Am fost invitat de un print si am plecat la vanatoare calare pe un elefant. Elefantul era masiv, incarcat cu ornamente foarte frumoase, iar alaiul intreg era si el foarte numeros. Am ajuns in locul cu pricina si un tigru imens ne-a iesit in cale, ragand cu putere fix in dreptul elefantului meu! Elefantul s-a speriat, a vrut sa fuga, dar nu avea pe unde. S-a izbit de un copac, incercand sa caute un drum,  iar eu mi-am pierdut echilibrul si am cazut jos. Tigrul m-a insfacat si m-a tarat printre copaci, in scurta vreme mancandu-ma!
- Ce prostii vorbesti! Cum sa te manance, daca esti in viata si vorbesti cu mine?
- Asta numesti tu viata?!

Niciun comentariu: