marți, 13 aprilie 2010

Un fapt divers şi nu chiar

O ştire lipsită de importanţă citită pe "buletinul informativ" al Antenei 3.ro:
"Viceprimarul localităţii Salcia, din judeţul Mehedinţi, este acuzat că, împreună cu fratele acestuia, l-a bătut pe contabilul primăriei cu pumnii şi picioarele. .......
Contabilul susţine că viceprimarul i-ar fi cerut socoteală în legătură cu numărul prea mic de zile înregistrate de soţie în vederea plăţii salariului.
Viceprimarul se apără, însă, spunând că victima s-ar fi lovit de un dulap.
"În momentul în care i-am arătat condica şi greşeala pe care a făcut-o a vrut să îmi smulgă condica din mână. Eu nu i-am dat-o, a tras de ea, el a tras, eu am tras, iar în acel moment s-a repezit să mă împingă. Eu l-am împins mai tare şi s-a lovit de un dulap", a declarat viceprimarul, citat de sursa precizată."
Până aici s-a ajuns. Autoritatea să-şi facă legea cu pumnii. 

Niciun comentariu: