vineri, 7 iunie 2013

6000 de kilometri cu tricolorul in spate

Despre ei am auzit prima data la radio, acum circa doua saptamani. I-am urmarit apoi pe facebook si mi-a placut ce si-au propus si am decis sa ii ajut sa isi indeplineasca visul, care poate fi si visul fiecaruia dintre romani: steagul romanesc sa fie purtat prin Europa cu cinste si demnitate!

Aici aveti linkul spre facebook
http://www.facebook.com/EuroseasOnTheWheels?fref=ts

 preluare de pe facebook
"Dragilor,
Va scriu aceste randuri voua, prietenilor mei, pentru a ajuta alti 2 prieteni, ce sunt indeajuns de nebuni ca sa-si implineasca visul ... de a purta tricolorul romanesc, intr-un veritabil tur de forta, strabatand Europa de la un capat la altul pe biciclete. De ce? Pentru ca visul lor e sa poarte tricolorul romanesc prin 8 tari / 7 capitale, pentru atingerea marilor: Nordica, Baltica, Celtica si Mediteraneana. Acest vis al lor este unul care m-ar face bucuros ca roman, daca s-ar implini si sper ca si pe voi, prietenii mei .

Asadar, in ideea ca fiecare dintre noi ii vom sprijini financiar cu 2 - 3 euro), sper sa reusim sa strangem o suma care sa le asigure plata locului de campare si de trai zilnic, caci efortul fizic este unul extrem de mare.
Haideti sa fim parte a acestui vis si sa ne bucuram la final ca romanii, ca toate celelalte natiuni europene, ii sprijina pe cei care isi infaptuiesc visele frumoase , nu doar dau din gura!

Multumim pentru suport!

Donatiile se pot face in contul: RO91BRDE445SV58008214450

P.S Like si share acestei cauze daca doriti sa o sustineti"


Niciun comentariu: