luni, 9 ianuarie 2012

Un vot pentru obtinerea unei finantari de la Petrom pentru copii cu probleme de vorbire

Dragi prieteni,

Avem nevoie de sprijinul vostru!

Votati Proiectul nostru - VREAU SA VORBESC! - pe website-ul Tara lui Andrei pentru ca ai nostri copilasi sa poata beneficia de logopedie, kineto si terapie ocupationala. Daca strangem voturile necesare, Petrom Romania ne finanteaza proiectul.

Puteti folosi pentru votare link-ul de mai jos. Dureaza 5 minute deoarece trebuie sa te logezi.

Va multumesc pentru sprijin!

http://www.taraluiandrei.ro/orasul-tau/proiecte/vreau-sa-vorbesc!-program-de-interventie-timpurie-complexa-complementara_1029.html

Un comentariu:

Zaraza26 spunea...

Am pus linkul tau. Sper ca e bine. Titlul pentru linkul meu ar fi "In tara lui Haplea".
N-am timp sa ma uit pe blogul tau, m-am uitat acum sa vad cam ce e pe acolo, pe prima pagina. Daca vreodata o sa intru si o sa vad ceva care nu corespunde preferintelor mele, voi sterge linkul tau de pe blogul meu si te voi anunta. In principiu, pana acum stiu ca nu sunt de acord cu atacuri directe la persoana, indiferent daca e vorba de vladica sau opinca.
Va doresc succes!